آزاده در سرزمین عجایب

یادداشت های روزانه یک مهاجر

یادداشت های روزانه یک مهاجر

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات آنلاین منه که توش درباره ی زندگی جدیدم در آمریکا خواهم نوشت. نظرات این وبلاگ بسته است و بسته خواهد ماند. لطفا درباره ی نوشته ها و جزییاتش ازم چیزی نپرسید چون به هر حال بی جواب خواهید موند! شماره ای که بالای هر پست وبلاگ خواهد اومد نشانگر تعداد روزهایی که از اقامتم در این سرزمین جدید می گذره. همین و تمام.

منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۹ نوامبر ۱۹ ، ۲۳:۰۳ 1507
  • ۲۰ جولای ۱۹ ، ۱۶:۲۴ 1395
  • ۱۵ جولای ۱۹ ، ۲۱:۱۷ 1390
  • ۱۴ جولای ۱۹ ، ۲۳:۳۹ 1389
  • ۰۴ جولای ۱۹ ، ۲۲:۳۱ 1379
  • ۱۷ ژوئن ۱۹ ، ۲۱:۰۱ 1362
  • ۱۰ ژوئن ۱۹ ، ۲۱:۱۷ 1355
  • ۰۶ ژوئن ۱۹ ، ۲۳:۰۶ 1351
  • ۲۷ می ۱۹ ، ۱۷:۰۰ 1341
  • ۲۴ آوریل ۱۹ ، ۲۱:۱۰ 1308

233

شنبه, ۲ آوریل ۲۰۱۶، ۱۱:۱۰ ب.ظ

توی کامپیوترم یه فایل دارم به اسم دوچرخه. همه ی معرفی کتابهایی که برای دوچرخه تا الان نوشتم رو اون تو جمع کردم تا بتونم راحت پیداشون کنم. امشب که می خواستم مطلب جدید رو بنویسم رفتم سراغ فایل و شمردم دیدم 22 دو تا معرفی کتاب توش هست که ظرف این دو سال، ماهی یک بار، چاپ شدن. به خودم گفتم کی شد دو سال؟ چقدر زود گذشت!

تصمیم گرفتم اولین مطلب سال 1395 درباره ای یک نویسنده ی زن تاثیرگذار باشه: ویرجینیا وولف. چرا؟ فکر کردم این انتخاب می تونه یه جورایی برام نمادین باشه؛ شروع سال با نوشتن درباره ی یک زن مبارز مقدمه ای باشه برای کارهای زیادی که باید در این سال جدید بکنم و کتاب های زیادی که باید بخونم و رساله ای که باید بنویسم.

فعلا که این دو روز اینجا تعطیلات؛ تا چی پیش بیاد!

۱۶/۰۴/۰۲
آزاده نجفیان

زندگی در آمریکا

نوشتن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">