آزاده در سرزمین عجایب

یادداشت های روزانه یک مهاجر

یادداشت های روزانه یک مهاجر

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات آنلاین منه که توش درباره ی زندگی جدیدم در آمریکا خواهم نوشت. نظرات این وبلاگ بسته است و بسته خواهد ماند. لطفا درباره ی نوشته ها و جزییاتش ازم چیزی نپرسید چون به هر حال بی جواب خواهید موند! شماره ای که بالای هر پست وبلاگ خواهد اومد نشانگر تعداد روزهایی که از اقامتم در این سرزمین جدید می گذره. همین و تمام.

منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۹ نوامبر ۱۹ ، ۲۳:۰۳ 1507
  • ۲۰ جولای ۱۹ ، ۱۶:۲۴ 1395
  • ۱۵ جولای ۱۹ ، ۲۱:۱۷ 1390
  • ۱۴ جولای ۱۹ ، ۲۳:۳۹ 1389
  • ۰۴ جولای ۱۹ ، ۲۲:۳۱ 1379
  • ۱۷ ژوئن ۱۹ ، ۲۱:۰۱ 1362
  • ۱۰ ژوئن ۱۹ ، ۲۱:۱۷ 1355
  • ۰۶ ژوئن ۱۹ ، ۲۳:۰۶ 1351
  • ۲۷ می ۱۹ ، ۱۷:۰۰ 1341
  • ۲۴ آوریل ۱۹ ، ۲۱:۱۰ 1308

142

جمعه, ۱ ژانویه ۲۰۱۶، ۱۰:۵۷ ب.ظ
باید همینجا مراتب عذرخواهی عمیق و صمیمانه ی خودم رو تقدیم همه ی اون کسانی بکنم که بیمارگونه و دیوانه وار منتظر قسمت جدید جنگ ستارگان بودن و از ماه ها قبل بلیط خریده بودن و توی سرما و بارون ساعت ها توی صف سینما برای وارد شدن و دیدن فیلم صف کشیده بودن! الان که چشم هام به سختی مانیتور رو می بینه و سرم از شدت هیجان هنوز کمی گیج میره حالشون رو خوب می فهمم. ماه هاست شمارش معکوس برای نمایش قسمت مخصوص کریسمس سریال شرلوک شروع شده. به عادت همیشگی فقط خبرها رو دنبال می کردم و حتی به فکرم هم نمی رسید حالا که ایران نیستم لزومی نداره صبر کنم تا جایی سریال رو دوبله یا زیرنویس کنه بعد برم ببینمش. اصلا در تصوراتم نمی گنجید میتونم آنلاین و همزمان با اکران عمومی فیلم رو ببینم تا اینکه دیروز به شکل اتفاقی شبکه ی پی بی اس رو چک کردم و دیدم ساعت شمار نمایش فیلم شروع شده. قسمت جدید قرار بود اول ژانویه ساعت هشت شب به وقت ما به شکل آنلاین روی سایت قابل دیدن باشه. اولش فکر کردم مثل بقیه ی سایتای مشابه مثل نت فیلیکس اول باید عضو شد تا به اطلاعات دسترسی پیدا کرد اما دیدم نخیر؛ فقط کافیه بخوای! از ساعت 5 بعدازظهر هی ساعت رو چک می کردم و دیگه از هفت و نیم روی پام بند نبودم. داشتم از هیجان و استرس می مردم. هیجان اینکه برای اولین بار در زندگیم قراره با میلیون ها آدم دیگه سریال محبوبم رو همزمان و آنلاین تماشا کنم و استرس اینکه نکنه سرعت اینترنت یاری نکنه، نکنه بخاطر حجم بازدیدکننده سایت باز نشه، نکنه... اما اشتباه می کردم. راس ساعت 8 فیلم شروع شد! یک دقیقه ی اول فیلم رو از دست دادم  و چند ثانیه هم وسط فیلم قطع شد اما در کمال تعجب یک ساعت و نیم به شکل آنلاین و همزمان قسمت جدید شرلوک بی بی سی رو با موفقیت از روی لپ تاپم دیدم! عالی بود، مثل همیشه؛ وحشتناک عالی بود. ذهن نابغه ی فیلمنامه نویس، تکنیک کارگردان و بازی بی نظیر بندیکت دیوانه کننده بودن. به سختی می تونم چیزی بیشتری درباره اش بگم یا حتی بهش فکر کنم، زمان لازم دارم تا همه چیز در ذهنم جای خودش قرار بگیره و البته این آدرنالین لعنتی هم برگرده سر جاش.
۱۶/۰۱/۰۱
آزاده نجفیان

زندگی در آمریکا

شرلوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">